לקוח פנגו? ייתכן שתצטרך להירשם שוב לשירות

אברהם זילבר No Comments on לקוח פנגו? ייתכן שתצטרך להירשם שוב לשירות
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בית המשפט המחוזי בתל אביב, החליט בתום דיון בעתירות בנושא החניה הסלולארית, כי החל ממחר תיפסק ההתקשרות בין פנגו לחברה למשק וכלכלה של השלטון המקומי (משכ"ל).

החלטה דומה ניתנה לפני כשלושה שבועות, ובוטלה בצו מניעה. אז נוצר חשש כי בערים לא תהיה אפשרות לחניה סלולארית כלל, אך בינתיים חתמו שתי המתחרות העיקריות בתחום – פנגו וסלופארק, על הסכמים עם מרבית הרשויות בישראל, והחניה מחר תימשך כסדרה.

עם זאת, ייתכן ולקוחות פנגו יצטרכו להירשם מחדש לשירות, זאת בעקבות החלטת בית המשפט כי פנגו תעביר למשכ"ל את מאגר הלקוחות שלה. החברה שמרה בידיה פרטי לקוחות שמנויים לשירותים נוספים של החברה, כמו תשלום על חניה בחניונים או שטיפת מכונית מוזלת, ואלה לא יצטרכו להירשם מחדש (בפנגו טוענים כי אלה מרבית הלקוחות), אך אחרים יצטרכו להזין מחדש את פרטי האשראי. בשירותי סלופארק, חברה שמעולם לא התקשרה עם משכ"ל, לא יהיה שינוי.

חניה כחול לבן רכב אוטו

בהשוואה שערך TheMarker השבוע, התברר כי שתי החברות מציעות שירותים ומחירים דומים מאוד, ללא תשלום עמלה על הפעלת החניה דרך האפליקציה (לחניה ברחוב), אלא רק על שירותים נוספים.

הנהנות מהחלטת בית המשפט הן הרשויות המקומיות. שתי החברות מרוויחות 1.5% מדמי החניה המשולמים באמצעותן, לעומת 3.5% שקיבלה פנגו עד כה, וכך נשאר יותר כסף בקופת הרשות, ואפשר לקוות כי יגיע לטובת התושבים.



0 תגובות